Primavera Cultural

Perquè la Cutura no s'atura, fem Cultura segura!

A continuació pots veure els actes culturals programats dintre del cicle Primavera Cultural

#PrimaveraCultural #culturaSegura

Recital de poesia “Paraules d’un viure”

Divendres 7 de maig, a les 20.00 h
A càrrec del Grup Veus i del Trio Wieck
A L’ATENEU UNIÓ

Reserves d’entrades a partir del 26 d'abril al web d’Entrápolis

Si per motius justificats no podeu fer la reserva telemàtica al web d’Entrápolis, truqueu al telèfon de la Regidoria de Cultura 93 634 08 02 de 9:00 a 14:00 h els dies 26 i 27 d’abril.

Cal arribar amb 15 minuts d’antelació als dos espectacles per facilitar l’entrada esglaonada al recinte.

Organitza: Ateneu Unió - Col·labora: Ajuntament. Regidoria de Cultura.

Sessions de Cool-Tura:
Una visita diferent a la
Cripta de la Colònia Güell

Dissabte, 8 de maig de 2021 a les 18.00 h
Visitarem la Cripta amb uns altres ulls
A LA CRIPTA DE LA COLÒNIA GÜELL

A partir d’una història plena de curiositats, anècdotes, simbologies i llegendes, visitarem la Cripta amb uns altres ulls.

Reserves d’entrades a partir del 26 d’abril a la web d’Entrápolis.

Organitza: Ajuntament. Regidoria de Cultura - Col·labora: Parròquia del Sagrat Cor | Consorci de la Colònia Güell.

Música per gaudir
Activitat per a gent gran

Divendres 14 de maig, a les 18:00 h
A L’ATENEU UNIÓ
Amb el duet Agarafiling
Un cop finalitzat l’espectacle, es farà l’entrega dels premis als guanyadors del 15è Concurs de narrativa i poesia Primavera Literària.

Desconnecta i vine a cantar la música de sempre amb l’Anna Pérez i Fons Castillo del duet Agarafiling. Repassarem les cançons més típiques de diferents estils; cançó catalana, de taverna, rumba, bolero...

Reserves d’entrades a partir del 3 de maig a la web d’Entrápolis
Si per motius justificats no podeu fer la reserva telemàtica, truqueu al telèfon de la Regidoria de Cultura 93 634 08 02 de 9:00 a 14:00 h a partir del 3 de maig i fins a esgotar entrades.

Organitza: Ajuntament. Regidoria de Cultura | Regidoria de Gent Gran - Col·labora: Ateneu Unió.

• Programa subjecte a possibles variacions.
  • Tots els actes es desenvoluparan seguint les mesures corresponents de prevenció de la COVID-19.
  • Serà necessari arribar als actes amb un mínim de 15 minuts d'antelació per facilitar l'entrada esglaonada.
  • Cal portar mascareta.
Darrera actualització: 04.05.2021 | 15:51